Veelgestelde vragen

Krijg antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Mail naar support@irisborduurt.nl of gebruik het contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Vraag Welke betaalmethodes zijn er?
AntwoordJe kan op dit moment op Iris Borduurt veilig betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact en vooraf overboeking. De betaalmethode selecteer je tijdens het afrekenen.
Vraag Wat zijn de verzendkosten?
AntwoordDe prijzen in de Iris Borduurt webshop worden exclusief de verzendkosten vermeld. De verzendkosten worden in je winkelwagentje berekend op basis van de grootte en het gewicht van de producten.

Verzendkosten binnen Nederland:

  • brievenbuspakje: 3,95 euro
  • pakket: 5,95 euro
  • bestelling boven de 45 euro: gratis (vink ‘gratis verzending’ aan bij het afrekenen!)

Verzendkosten naar België:

  • pakket: 9,50 euro
  • bestelling boven de 75 euro: gratis (vink ‘gratis verzending’ aan bij het afrekenen!)

Vraag Lever je ook buiten Nederland en België?
AntwoordJa! In de webshop kan je op dit moment alleen bestellen als het verzendadres zich in Nederland of België bevindt. Voor verzending naar een ander land neem je contact op via mail en dan help ik je verder.
Vraag Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
AntwoordBekijk de spam-folder van je mail, vaak staat de mail daar in als je geen bevestigingsmail hebt gehad. Mail naar support@irisborduurt.nl als je zeker wil weten of je bestelling wel goed is doorgekomen, dan kijk ik het voor je na.
Vraag Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
AntwoordIk doe mijn best je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Betaalde bestellingen worden over het algemeen binnen 1 werkdag verzonden met PostNL. Bestellingen die in de ochtend zijn gedaan, verstuur ik meestal dezelfde dag nog!

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. In de meeste gevallen zal de aflevering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Verzendingen naar België duren 1 tot 8 werkdagen.

Actuele informatie (april 2020): door de coronacrisis is het extra druk in de webshop en bij PostNL. Houd er daarom rekening mee dat het iets langer dan normaal kan duren voordat je je bestelling ontvangt. Bedankt voor je begrip!

Vraag Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
AntwoordIk hoop natuurlijk dat je supertevreden bent met je bestelling! Maar mocht dat niet zo zijn, dan kan je als consument gebruik maken van je herroepingsrecht.

Op de pagina Retourneren lees je hoe dat precies werkt.

Vraag Iets klopt niet aan mijn bestelling, en nu?
AntwoordIk pak alle bestellingen zorgvuldig in, maar onverhoopt kan het voorkomen dat ik het verkeerde product inpak of iets vergeet in te pakken. Oeps! Stuur een e-mail naar support@irisborduurt.nl en het wordt zo snel mogelijk voor je opgelost.
Vraag Het product dat ik wil is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad?
AntwoordDe meeste producten in de webshop worden z.s.m. aangevuld als ze uitverkocht zijn.

Actuele informatie (april 2020): in verband met drukte in de webshop en vertragingen van leveringen van leveranciers door de coronacrisis, zijn sommige producten langer dan normaal uitverkocht in de shop. In principe wordt alles aangevuld, maar kan het langer duren dan normaal. Op het moment is het daarom ook lastig om een verwachtte tijd aan te geven wanneer een bepaald product er weer is. Houd de webshop daarom goed in de gaten. Bedankt voor je begrip en geduld!

Om op de hoogte te blijven van nieuwe producten en wanneer populaire producten weer zijn aangevuld, kan je me ook volgen op Instagram (@irisborduurt).

Vraag Ik snap iets niet van het borduren, wil je het me uitleggen?
AntwoordOm te leren borduren kan je het beste een borduurpakket aanschaffen via de webshop. Hierin vind je alle uitleg om een borduurwerk van begin tot eind te maken. Kom je niet uit een bepaalde borduursteek? Op YouTube staan veel tutorials! Kom je er vervolgens nog steeds niet uit dan mag je altijd contact met me opnemen en help ik je natuurlijk graag verder.
Vraag Mijn vraag staat er niet bij, hoe neem ik contact op?
AntwoordJe kan contact met me opnemen via het contactformulier of door een mail te sturen naar iris@irisborduurt.nl. Voor een sneller antwoord stuur een privébericht via Instagram (@irisborduurt), daar reageer ik het snelst.