Veelgestelde vragen

Krijg antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Ik help je graag verder!

Vraag Welke betaalmethodes zijn er?
AntwoordJe kan op dit moment op Iris Borduurt veilig betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact en overboeking. De betaalmethode selecteer je tijdens het afrekenen.

Betalingen worden beveiligd en mogelijk gemaakt door Mollie B.V., daardoor zie je op je bankafschrijving “Verwerkt door Stichting Mollie Payments” staan in de omschrijving.

Vraag Wat zijn de verzendkosten?
AntwoordDe prijzen in de Iris Borduurt webshop worden exclusief de verzendkosten vermeld. De verzendkosten worden in je winkelwagentje berekend op basis van de grootte en het gewicht van de producten.

Verzendkosten binnen Nederland:

  • brievenpost: 2,75 euro
  • brievenbuspakje: 3,95 euro
  • pakket: 5,95 euro
  • bestelling boven de 45 euro: gratis

Verzendkosten naar België:

  • pakket: 9,50 euro
  • bestelling boven de 75 euro: gratis

Vraag Lever je ook buiten Nederland en België?
AntwoordIk lever wereldwijd vanuit mijn Etsy shop. Op dit moment verstuur ik via irisborduurt.nl alleen naar Nederland en België.
Vraag Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
AntwoordBekijk de spam-folder van je mail, vaak staat de mail daarin als je geen bevestigingsmail hebt gehad. Neem contact met mij op als je zeker wilt weten of je bestelling goed is gegaan, dat kan ook via een DM op Instagram (@irisborduurt).
Vraag Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
AntwoordIk doe mijn best je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Betaalde bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden via MyParcel met PostNL. Bestellingen die in de ochtend zijn gedaan, verstuur ik meestal dezelfde dag nog!

Mocht ik om wat voor reden dan ook de beloofde levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Verzendingen naar België duren 1 tot 8 werkdagen.

Vraag Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
AntwoordIk hoop natuurlijk dat je supertevreden bent met je bestelling! Maar mocht dat niet zo zijn, dan kan je als consument gebruik maken van je herroepingsrecht.

Op de pagina Retourneren lees je hoe dat werkt.

Vraag Iets klopt niet aan mijn bestelling, en nu?
AntwoordIk pak alle bestellingen zorgvuldig in, maar onverhoopt kan het voorkomen dat ik het verkeerde product inpak of iets vergeet in te pakken. Stuur me een mail (iris@irisborduurt.nl) of een DM via Instagram (@irisborduurt) en dan los ik het zo snel mogelijk voor je op!
Vraag Het product dat ik wil is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad?
AntwoordDit is afhankelijk van het soort product. Je kan me het beste even een berichtje sturen, indien mogelijk bestel ik het dan gelijk voor je na!

Om op de hoogte te blijven van nieuwe producten kan je me ook volgen op Instagram (@irisborduurt) en je abonneren op de Iris Borduurt nieuwsbrief (zie het aanmeldformulier onderaan de pagina).

Vraag Geef je ook workshops of borduurles?
AntwoordOp dit moment niet, maar dat lijkt me wel superleuk voor in de toekomst! Mocht het ooit zo ver zijn, dan hoor je dat als eerste via de nieuwsbrief of het Iris Borduurt Instagram-account.

Voor nu kan je het beste leren borduren met één van de borduurpakketten uit de webshop. Deze zijn speciaal ontwikkeld voor beginners en bevatten alle benodigdheden, materialen en uitleg om te leren borduren.

Vraag Ik snap iets niet van het borduren, wil je het me uitleggen?
AntwoordOm te leren borduren kan je het beste een borduurpakket aanschaffen via de webshop. Hierin vind je alle uitleg om een borduurwerk van begin tot eind te maken. Kom je niet uit een bepaalde borduursteek? Op YouTube staan veel tutorials! Kom je er vervolgens nog steeds niet uit dan mag je altijd contact met me opnemen en help ik je natuurlijk graag verder.

Tip: Ik reageer het snelst als je me via Instagram (@irisborduurt) een privébericht stuurt.

Vraag Mijn vraag staat er niet bij, hoe neem ik contact op?
AntwoordJe kan contact met me opnemen via het contactformulier of door een mail te sturen naar iris@irisborduurt.nl. Voor een sneller antwoord stuur een privébericht via Instagram (@irisborduurt), daar reageer ik het snelst.