Krijg antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Mail naar support@irisborduurt.nl of gebruik het contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Welke betaalmethodes zijn er?
Je kan op dit moment op Iris Borduurt veilig betalen met iDEAL, PayPal en Bancontact. De betaalmethode selecteer je tijdens het afrekenen.
Wat zijn de verzendkosten?
De prijzen in de Iris Borduurt webshop worden exclusief de verzendkosten vermeld. De verzendkosten worden in je winkelwagentje berekend op basis van de grootte van de producten.
Verzendkosten binnen Nederland:
brievenbuspakje: 3,95 euro
pakket: 5,95 euro
bestelling boven de 75 euro: gratis
Verzendkosten naar België:
pakket: 8,50 euro
bestelling boven de 100 euro: gratis
Zie alle verzendkosten per land op deze pagina.
Waarom is er een minimum bestelbedrag?
Je kan bestellen vanaf 10 euro (exclusief de verzendkosten), dit heb ik ingevoerd zodat je bestelling de kosten dekt. Bij het verzenden van een bestelling komen namelijk extra kosten voor mij kijken, zoals de verzendkosten, transactiekosten, kosten van verpakkingsmateriaal en belastingen. Als klant betaal je een deel van de verzendkosten mee, de rest haal ik uit de marge. Bij een kleine bestelling is de winstmarge alleen zo klein dat ik er niets aan verdien of zelfs verlies op maak. Om de webshop succesvol te laten lopen zodat jij er altijd terecht kunt voor de leukste producten heb ik daarom een minimum bestelbedrag ingesteld. Gelukkig is er genoeg leuks in de webshop te vinden waardoor je makkelijk aan die tien euro komt!
Lever je ook buiten Nederland en België?
Ja! Voor een volledige lijst van landen waar Iris Borduurt naar verzendt met de bijbehorende verzendkosten zie de pagina Levertijd & Verzendkosten.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
Bekijk de spam-folder van je mail, vaak staat de mail daar in als je geen bevestigingsmail hebt gehad. Mail naar support@irisborduurt.nl als je zeker wil weten of je bestelling wel goed is doorgekomen, dan kijk ik het voor je na.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ik doe mijn best je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Betaalde bestellingen worden over het algemeen binnen 1 werkdag verzonden met PostNL. 99% van de bestellingen die in de ochtend zijn gedaan, verstuur ik dezelfde dag nog!
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. In de meeste gevallen zal de aflevering binnen Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Verzendingen naar België duren 1 tot 8 werkdagen.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Ik hoop natuurlijk dat je supertevreden bent met je bestelling! Maar mocht dat niet zo zijn, dan kan je als consument gebruik maken van je herroepingsrecht.
Op de pagina Retourneren lees je hoe dat precies werkt.
Iets klopt niet aan mijn bestelling, en nu?
Ik pak alle bestellingen zorgvuldig in, maar onverhoopt kan het voorkomen dat ik het verkeerde product inpak of iets vergeet in te pakken. Oeps! Stuur een e-mail naar support@irisborduurt.nl en het wordt zo snel mogelijk voor je opgelost.
Het product dat ik wil is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad?
De meeste producten in de webshop worden z.s.m. aangevuld als ze uitverkocht zijn. Als een product is uitverkocht kan je je e-mailadres achterlaten op die pagina om een (vrijblijvend) mailtje te krijgen als het weer te bestellen is.
Ik snap iets niet van het borduren, wil je het me uitleggen?
Om te leren borduren kan je het beste een borduurpakket aanschaffen via de webshop. Hierin vind je alle uitleg om een borduurwerk van begin tot eind te maken. Op deze pagina vind je extra uitleg en video’s om je stap voor stap te helpen met een kruissteek-borduurpakket.
Mijn vraag staat er niet bij, hoe neem ik contact op?
Je kan contact met de klantenservice van Iris Borduurt opnemen via het contactformulier. Nahdie, mijn zusje, reageert dan binnen enkele werkdagen op je bericht.